Backa bandet till 1998 då vi var några drivna personer som ville underlätta för företag att utföra uppdrag i Stockholm City. Redan då hade vi inställningen att säga ja till allt och begreppet ”Välkommen till Ryska Posten, vad kan vi hjälpa er med?” föddes…
Det är inte så svårt att gå från en liten, obetydlig budfirma till ett blomstrande fullserviceföretag som hjälper sina kunder med allt från bud och doer-uppdrag till bemanning, marknadsföringsaktiviteter, fester, frukostar, hantverksjobb och events. Det är bara att vara lite trevlig, ödmjuk och tillmötesgående (ha kundfokus som vissa skulle kalla det). Utan vår ödmjukhet inför vad varje uppdrag kräver av oss hade vi aldrig kommit så långt och utvecklats så mycket som vi gjort. Istället för att vänligt tacka nej till kunders förfrågningar har vi under årens lopp sett till att skaffa den kompetens som behövs och sett till att lösa uppdraget.
”Kan ni hjälpa oss hitta 20 lådor av det här exklusiva vinet?”
”Kan ni se till att det finns kyld Risifrutti i New York på fredag?”
”Kan ni hämta mitt barn på dagis?”
”Kan ni fixa en ersättare till vår receptionist som är sjuk?”
”Kan ni styra upp så att vi har en isbar på vår firmafest?”
Vi har alltid svarat ”ja, visst, absolut, inga problem!”